Blog

11 10, 2016

7 idéer til din Facebook side

Er du løbet helt tør for idéer til sideopslag på din Facebook-side, eller har du svært ved at få dine følgere til at engagere sig i? I det følgende giver vi dig 7 tips og idéer til dine Facebook-sideopslag. 1. Link til din hjemmeside Det er en god idé, at lave Facebook-opslag med links til [...]

4 10, 2016

Gode søgeord

Sådan finder du gode søgeord! Mange virksomheder arbejder i dag med søgeordsanalyser, med henblik på at opnå større synlighed og eksponering ved søgninger på Google. I forbindelse med dine søgeordsanalyser, er det essentielt at overveje hvilke søgeord, som har relevans for netop din virksomhed, samt hvorvidt de kan skabe trafik til din hjemmeside og generere [...]

20 09, 2016

Facebook audience insights

Sådan bruger du Facebooks audience insights til at hente informationer om din målgruppe Facebook har efterhånden mange forskellige funktioner. En af disse funktioner er audience insights, som er et nyttigt værktøj at have kendskab til, når man som virksomhed skal hente viden om sin målgruppe. Det er vigtigt, at have godt indblik i sin målgruppe, [...]

13 09, 2016

Sådan laver du et godt indhold på din Facebook side

Sådan laver du et godt indhold på din virksomheds Facebook side Din Facebook side passer ikke sig selv, derfor er det er vigtigt løbende at poste indhold, som motiverer dine følgere til at engagere sig. Deres engagement er nemlig en afgørende faktor for din Facebook sides overlevelse i brugernes news feed. I det følgende får [...]

16 08, 2016

Den daglige AdWords optimering

7 tips til din daglige Google AdWords optimering Google AdWords er efterhånden et udbredt fænomen og mange virksomheder benytter Google AdWords i forbindelse med deres online markedsføring. En del glemmer dog vigtigheden i løbende at optimere deres Google AdWords kampagner. Det er ikke nok blot at investere i Google AdWords, det skal også vedligeholdes. Forsømmer [...]

4 08, 2016

Klassiske grammatik- og stavefejl

10 klassiske grammatik- og stavefejl du helst bør undgå Udviklingen af de sociale medier på internettet har taget fart. Facebook overhalede i marts 2010 Google, som den mest besøgte internetplatform i USA. I Danmark har ca. 3,6 mio. personer oprettet en Facebook-profil. Platformen Instagram har 770.000 månedlige brugere, mens Twitter har 570.000 månedlige brugere i [...]

26 07, 2016

Konkurrenceregler

Har du overblik over konkurrencereglerne på Facebook? Facebook konkurrencer er blevet utroligt populære de seneste par år. De er underholdende at deltage i og er samtidig effektive for virksomheder i forbindelse med at opnå større reach og eksponering. Det er dog vigtigt, at du har kendskab til konkurrencereglerne, inden du giver dig i kast med [...]

29 06, 2016

Kontoret er lukket – vi er flyttet ud til kunderne!

Vi har truffet en beslutning. En af de beslutninger, som føles rigtig godt og en af de beslutninger, der giver mening! Inden jeg startede SENSE var jeg rundt og drikke kaffe med en masse forskellige mennesker og stillede dem ofte følgende spørgsmål: ”Hvad er din holdning til online markedsføring?” Svarene var mange, men der var [...]

16 05, 2016

Nyhedsbreve: 20 årsager til at kunderne ikke læser dem!

E-mailmarkedsføring (eller nyhedsbreve) er en ting som de fleste virksomheder bør arbejde med: Det er den marketing kanal med højest ROI (return on investment) Det sikrer dig at du er top of mind hos dine (potentielle) kunder. Kort sagt: en win-win situation! Vi ser rigtig mange nyhedsbreve hver eneste dag - og mange af dem har nogle [...]

26 04, 2016

Hemmeligt ninjatrick – sådan får du folk til at reagere på dit nyhedsbrev

Du kender det sikkert godt: Du har verdens bedste tilbud til dine kunder og sender et nyhedsbrev ud... men ingen reagerer på dit tilbud! Denne udfordring havde én af vores kunder, Ordrestyring.dk, også fornylig. De er en it-virksomhed, som også tilbyder kurser/uddannelse af deres kunder - og de ønskede brændende at sælge nogle flere kursuspladser! Lokalerne [...]